جسمت رفت و روحت همین جا موند
کسی که عاشقه و جدا میشه میره غمش بیشتره
همیشه تو جاده ادمی که یه کسی یا چیزی رو جا گذاشته و میره غمگین میشه دلش می خواد اروم اروم اشک بریزه و به پشت سرش نگاه کنه ...
دلم سخت گرفته می خوام شازده کوچولو رو گوش بدم همیشه موقع جدا شدنش از روباه و برگشتنش به خونه بغض میکنم امشب که تو توی این شهر نیستی نمی دونم گوش میکنم و بی صدا میشکنم حتی از همین الان بغض کردم من با خودم خیلی بد کردم بیشتر از اشتباهی که کردم دارم مجازات میشم و نمی دونم کی می خواد تموم شه
0...ما را در سایت 0 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10